sobota, 18 lutego 2012

6000 wejść ! :D

Na prawdę dziękuję wszystkim za to , że mam już 6000 wejść . ;) To dla mnie duże osiągnięcie . Mam nadzieję , że nie opuści mnie tylko wena twórcza . ;D Oczywiście dzisiaj też myślę nad nowym rozdziałem , ale dzisiaj go niestety nie dodam .. Wiecie , taka mała przerwa ;p Postaram się , żeby było śmieszniej , ale jak na razie to mnie takie same smutaśne weny napadają -.- . Może to przez tą pogodę ? ;< 


Najbardziej chciałabym podziękować moim stałym czytelnikom : malinie , love , Kasi , Heli , Asi0987 , Moni , justbreathe , XYZ i Gabi , a także tym , którzy są Anonimowi , lub po prostu nie komentują , ale czytają .   ^.^ 

6 komentarzy:

  1. super nie mogę się doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. nie ma za co, i gratulacje ;*
    teraz dobijaj do miliona i jeszcze więcej! ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie dziękuj mi, tylko sobie bo to tylko dlatego, że piszesz takie super opowiadanie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję . kochane jesteście ♥ ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. nie ma za co ;) i również gratuluję tak dużej liczby wyświetleń ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. nie masz za co dziękować ;D czytanie tego opowiadania to przyjemność :*

    OdpowiedzUsuń