wtorek, 12 czerwca 2012

Rozdział 58 ; >

Otworzyłam szeroko oczy :
-Skąd wiecie jak mam na imię ? - spytałam zaskoczona na co one się uśmiechnęły
-Nathan nam o tobie opowiadał - powiedziała Nareesha 
-Aha rozumiem . To wejdźcie - powiedziałam już uśmiechnięta i gestem ręki zaprosiłam je do środka . Już wiedziałam kim były . To dziewczyny Maxa i Sivy , tylko że w realu wyglądają inaczej . Dziewczyny weszły do domu jak do siebie . Weszłyśmy do salonu i usiadłyśmy na kanapie :
-Nie powinna być z tobą taka ładna blondynka ? - spytała Mich 
-Właśnie , jak ona się nazywała ... Kasia ? - spytała Nareesha
-Tak Kasia ale już nie blondynka - powiedziałam i krzyknęłam " Kasia ! " na cały dom . Po chwili wyszła z kuchni :
-Nie wiedziałam z kim gadasz więc zwiałam do kuchni - powiedziała moja przyjaciółka ze śmiechem. 
Kasia mierzyła się przez chwile z dziewczynami wzrokiem ale po chwili powiedziała :
-Michelle i Nareesha tak ? Ja jestem Kasia - podeszła i podała im rękę
-Wiemy Tom nam mówił - powiedziały równo na co dziewczyna się zarumieniła 
-Dziewczyny przepraszam , że tak spytam ale ... co wy tu właściwie robicie ? -spytałam  trochę zmieszana takim szczerym pytaniem .
-Chłopaki prosili żebyśmy przyjechały na weekend bo się stęsknili . Ale nie przyjechali po nas na lotnisko . A tak w ogóle to gdzie oni są ? - spytała Mich 
-Sesja zdjęciowa , wywiad i koncert - powiedziałam na co one westchnęły
-No tak , jak zwykle ... dobra chodź rozpakujemy się - powiedziała Nareesha . Gdy dziewczyny poszły na górę Kasia wyciągnęła telefon :
-Do kogo dzwonisz ? - spytałam
-Do Toma . Chłopaki pytali się mnie wczoraj czy nie kazali mi , żeby im o czymś przypomniała , powiedziałam że nic nie mówili . Teraz jak wiem o co chodziło to ich poinformuje - odpowiedziała a ja kiwnęłam głową i siadłyśmy na kanapie .

                                 ~ W tym samym czasie u chłopaków ~ 

Chłopaki tradycyjnie przed sesją zdjęciową mieli układane włosy i mieli robiony skromny " makijaż " . Gdy jeden członek zespołu miał robione zdjęcia reszta oczywiście robiła wszystko żeby wyszedł jak idiota . Np : gdy Jay pozował do zdjęcia Siva i Max robili durne miny tuż za fotografem który mówił w jakiej pozie ma stanąć chłopak . Kiedy Nathan miał robione zdjęcia Siva udawał że nim jest a Jay ubrany w perukę robił za Martynę . Oni też pozowali , centralnie na przeciwko Natha robili dziwne pozy i udawali że się miziają a Tom wszystko fotografował . Oczywiście połowa zdjęć nie nadawała się do opublikowania . Potem chłopcy mieli robione zdjęcia razem więc przebiegły one sprawnie . Akurat gdy wszyscy siedzieli czekając na reporterkę usłyszeli dźwięk dzwonka telefonu :
-Czyj to ? - spytał Max popijając cole 
-Toma - powiedział Jay leżący na dywanie bez koszulki
-Gdzie ten telefon ?- spytał Tom rozpoznając po dzwonku że dzwoni jego dziewczyna
-Pewnie jest w szafie - odpowiedział spokojnie Siva
-A co on robi w sza... zresztą nie ważne - machnął ręką i podszedł do szafy . Po chwili miał już telefon w ręku :
-Halo ? - powiedział 
-Czemu tak długo nie odbierasz ? - spytała podejrzliwie Kasia
-Chłopaki schowali mi telefon - odpowiedział Tom
-Wszystko jasne . Dobra powiedz Maxowi i Sivie że w domu już są ich zguby - powiedziała a chłopak spełnił jej prośbę . Kasia od razu usłyszała w stelfonie przekleństwa chłopaków typu : " jak to możliwe że zapomnieliśmy ? zabiją nas ! " itp itd 
-Muszę kończyć kochanie przyszła dziewczyna od wywiadu . Pa kocham cie - powiedział i po odpowiedzi " ja ciebie też , czekamy na was " rozłączył się i poszedł do reszty TW .

                                                  ~ Wracamy do dziewczyn ~  

-Dobra załatwione - powiedziała Kasia odkładając telefon . 
Obydwie poszłyśmy się przebrać bo ustaliłyśmy z dziewczynami że potańczymy na macie . Po 10 minutach wszystkie zebrałyśmy się w salonie i odpaliłyśmy grę . Tańczyłyśmy parami : najpierw Kasia i Nareesha , potem grałyśmy po kolei . Uśmiałyśmy się jak dzieci potem zaczęłyśmy się wygłupiać . My z Kasią jako gospodynie zaproponowałyśmy coś mocniejszego na co dziewczyny przystały . Wypiłyśmy drinki które zrobiła Michelle , czyli Cosmopolitany . Bo paru kolejkach przestałyśmy grać bo kiepsko nam szło . Zaczęłyśmy oglądać " Łatwą dziewczynę " . Dziewczyny komentowały co chwile przez co wszystkie zwijałyśmy się ze śmiechu . Po filmie nie wiedziałyśmy za bardzo co robić . Była już 20.00 a chłopaki mieli wrócić za godzinę . Przełączałyśmy bezsensownie kanały aż trafiłyśmy na mecz który zaczęłyśmy oglądać . Tak się wczułyśmy że przy każdej akcji Mich i ja stawałyśmy na łóżku a Kasia i Nareesha skakały i wydzierały się co mają robić piłkarze . Nie wiadomo kiedy minęła 1 połowa . W pewnym momencie gdy już miała rozwinąć się akcja a my krzyczałyśmy " dobrze tak podaj do niego ... nie nie do tego cipo ! a do tego też jest git .... no kopnij tą zasraną piłkę ! " usłyszałyśmy :
-Co wy robicie ? 
Przez co ja i Mich ze strachu spadłyśmy z kanapy .

Boże co za gówno xdd Ja to napisałam ?! Co za wiocha ;d Ale to rozproszenie przed meczem wiec wybaczcie ;*** Dziś dedykacja dla ( kolejność przypadkowa ) :
~ love . <3
~Sierr ;p
~n o h e o <3 
~anonimów <3 ( dla tych co dodali rozdział pod ostatnim rozdziałem :] mam prośbę... podpisujcie się w treści koma imieniem bo nie wiem komu dawać dedykacje ;* )
~ Anku ;D <3
~I Nathan <3
~Patrycji <3
Kocham was ;*** I wszystkich co to czytają :) 
Kasia :)

8 komentarzy:

  1. No co Ty chcesz od tego rozdziału???!!!
    On jest nieziemski ;D
    Przestań takie głupoty opowiadać !
    Ubóstwiam to opowiadanie ;***
    I Ciebie moja Kochana ;****
    Pisz szybciutko kolejny bo chcę już wiedzieć co dalej ;D
    Kocham Cię ;*****

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za dedyk.
    Ja ci dam wioche!!
    Wiocha będzie jak pierdniesz na lekcji i jak każdy usłyszy.
    Ja ci dam!!!
    Rozdział jest extra!
    Ja chcem nexta!! I to teraz zaraz już bo nie wytrzymie!!
    Weny kochana<3


    Ps.Jesteś pierwszą osobą która dała mi dedyk, jeszcze raz dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny rozdział :)
    nie mów bzdur , to jest super
    czekam na kolejny

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne :)
    Czekam na następne.

    OdpowiedzUsuń
  5. och, dzięki, i my ciebie też kochamy! :)
    rozdział świetny :)
    nie lubię Mich, no ale pokazujesz ją w dobrym świetle więc jakoś wytrzymam jej "towarzystwo" w tym opowiadaniu xd
    do nexta ;3

    OdpowiedzUsuń
  6. Julka love the wanted Świetny rozdział żadna wiocha tylko cudo!

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję za deda ;** bardzo mi miło :D
    rdz świetny :D
    no, nieładnie tak zapominać o kobietach ;p oj Seev i Maxio xd

    OdpowiedzUsuń
  8. Przecież rozdział jest świetny!
    Jakie niby gówno ?!
    Musiało ci sie coś pomylić ...
    To jest czadowe ;)
    Już nie mogę doczekać się nexta i dziękuję za deda ;*
    Pisz szybko kolejny i weny ;****

    OdpowiedzUsuń