poniedziałek, 19 grudnia 2011

Rozdział 4 ;>

 Ehh .. Uwielbiam spać . Szkoda tylko , że  często moje sny są , albo za krótkie , albo za dziwne żeby je komuś wogule opowiedzieć . Kaśka miała zawsze jakieś szczęście do snów , bo śni jej się to czego chce . Obudził nas dżwięk z głośnika w autobusie , a dokładniej głos kierowcy :
,, Uwaga ! Za pół godziny dojeżdżamy do Warszawy więc chciałbym wszystkich śpiących obudzić . "
Dobrze , że to zrobił . Serio spoko facet , bo gdyby nie on to pewnie spałybyśmy dalej i nie zadzwoniłybyśmy po ciocię . 
- Halo ? - usłyszałam głos mojej cioci w komórce .
-To ja , Martyna . Ciociu dojedziemy za pół godziny więc jak coś to bądź na przystanku żeby nas odebrać bo same chyba do cb nie trafimy .
- Dobrze . Jakby się opuźniła podróż to dzwońcie .
- Okey , pa .
- Pa .




 Jest , na reszcie ! Rozłożyłyśmy torby w przygotowanym przez ciocię pokoju i zaczęłyśmy się przygotowywać na koncert . Jak zwykle ten sam problem . W co się ubrać ? Nagle coś czerwonego  wbiegło do pokoju . Kaśka z wrzaskiem wlazła na pufę , a potem na stół . Ja zaczęłam się śmiać i Kaśka po chwili też . No tak , zapomniałam ją uprzedzić , że ciotka ma psa . W sumie ja też się wystraszyłam , że jest zielony , a to dlatego , bo miał na sobie przezabawny strój biedronki .
- Goplana ! Jak dawno cię nie widziałam ! - uklękłam i pogłaskałam słodkiego małego mopsa . 
- Jak ? Goplana ?! - i wybuchła śmiehem , a ja razem z nią .
- No tak . 
- A dlaczego wygląda jak biedronka ? 
- Ciocia zawsze lubiła przebieranki , więc nie dziwię sę , żę psa też przebrała. 
- Dobra to w co się ubierzemy ? 
- Nie wiem . Jakoś tak na luzie , ale fajnie . 
I zaczęłyśmy szukać ciuchów . Ubrałyśmy się w nasze ulubione ciuchy , bo uważałyśmy , że tak będzie najlepiej . Wyszłyśmy z domu z mapą mista jaką zakupiła nam cioia po drodze i ruszyłyśmy na koncert . 






Przepraszam , że tak mało , ale ostatnio na prawdę nie mam czasu . 

7 komentarzy:

  1. Opowiadanie ok ale proponowałabym popracować nad ortografią ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No ortografia , ale ogólnie ok ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wiem ..
    mam problemy z ortografią , a nie mam wyszukiwacza błędów bo mam angielską wyszukiwarkę :/
    przepraszam . :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mi się podoba :) ciekawe co będzie dalej? xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne czekam na więcej ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. czekam na następny ;)
    love.

    OdpowiedzUsuń