wtorek, 8 maja 2012

Rozdział 49 ; >

Po 30 minutach malowania , czesania , itp. itd .... byłyśmy gotowe . Z tego co słyszałyśmy chłopcy też byli już gotowi bo szwendali się bez celu po całym domu . Bez przerwy pukali do nas i pytali :
Długo jeszcze ? No już ? Ile się można malować ? Chodźcie bo Tom ściera lakier na podłodze od łażenia w te i wewte  ! 
W końcu gotowe i zadowolone zeszłyśmy na dół do chłopaków . Ja zeszłam pierwsza a Kasia została na schodach , żeby zrobić zapowiedziane przeze mnie wejście.  Oczywiście , kiedy weszłam do salonu chłopcy otwarli szeroko oczy i zaczęli gwizdać a Nathan dał mu całusa oraz szepnął na ucho "Wyglądasz cudownie" na co ja się szeroko uśmiechnęłam . Po tym wszystkim kazałam chłopakom usiąść :
-Dobra , siądźcie dzieci i patrzcie ! - zaczęłam na co oni popatrzyli na mnie z miną "Are fuck kidding me ? " 
-Dobra , chłopaki - powtórzyłam a oni w końcu usiedli - Przedstawiam wam nową zmienioną nie do poznania Kasie ! - powiedziałam i odwróciłam się pokazując ręką schody . Usłyszeliśmy stukanie obcasów o schody a po chwili ukazała się Kasia . Mina chłopaków jak ją zobaczyli była przezabawna ale mina Toma pobiła wszystkich . Stał w otwartą buzią i lustrował Kasie wzrokiem od góry do dołu i nic nie mówił . Mówili za to pozostali :
-Kasia to ty ?! - krzyknął Max i zaczął przecierać oczy ze zdziwienia 
-Tak ja . Jak wyglądam ? - spytała Kasia patrząc tylko na Toma który stał dalej się gapiąc
-Wyglądasz super ! -powiedzieli równo Nath i Jay na co dziewczyna się uśmiechnęła
-Te włosy są prawdziwe czy to peruka ? - spytał Siva patrząc na nią podejrzanie
-Prawdziwe . Tom nie podoba ci się ? - spytała smutno Kasia patrząc na swojego chłopaka
-Wyglądasz ..... ślicznie aż mnie zatkało . Ja wiedziałem , że chciałaś zmienić wygląd ale takiego efektu się nie spodziewałem - powiedział podchodząc do Kasi po czym namiętnie ją pocałował . 
-Dobra , skoro już wszytko wiemy to jedziemy na imprezę ! - powiedział Jay i wszyscy wyszli przed dom . I tu powstał problem : Kto się poświęci i nie będzie pił żeby prowadzić ? 
Jak można było się domyślić nikt nie chciał być w tym "szczęśliwcem". Po dość długiej kłótni padło na Maxa . Zapakowaliśmy się do auta i odjechaliśmy . Zatrzymaliśmy się z tyłu klubu bo chłopaki mają w środku kolegę , który miał wpuścić nas bez problemów. W końcu weszliśmy do środka . Klub był duży , super urządzony i z świetną muzyką . W wyznaczonym miejscu stały fotele i stoły żeby odpocząć , bar był oświetlony : blat na czerwono a półki z alkoholem na zielono co wyglądało super . Ja i Kasia pociągnęłyśmy chłopaków na parkiet . Na początku tańczyliśmy wszyscy razem , potem Max ,oraz nalani już Siva i Jay bawili się z jakimiś dziewczynami . Kiedy puścili "Where Have You Been" Rihanny posłałyśmy naszych chłopaków do baru a same tańczyłyśmy jak dzikie (xd) Potem było "We run the night " Havany Brown i Pitbulla , wtedy rozhulałyśmy się na dobre . Chłopaki po piosence zabrali nas do stolika i podstawili nam szklanki . Nie wiedziałyśmy co to więc od razu się napiłyśmy , zdziwione smakiem zapytałyśmy :
-Co to ? 
-Cosmopolitan . Jakiś babski drink - powiedział Tom na co my odsunęłyśmy drinki 
-Żartujecie sobie ? Jesteśmy Polkami , idźcie po czystą - powiedziałam a oni popatrzyli nas najpierw zdziwieni a potem uśmiechnęli się i poszli do baru . Kasia popatrzyła na mnie jak na idiotkę :
-Przecież my przy nich wymiękniemy ! - powiedziała pokazując na chłopaków przy barze 
-Nie przesadzaj . Stosuj nasz trik - powiedziałam do przyjaciółki i puściłam do niej oko a ona kiwnęła uśmiechnięta głową . Nasz trik polega na tym że kiedy pijesz wódkę to połowę wypijasz a połowę wpuszczasz słomką do popitki . W ten sposób pijesz mniej i nikt o tym nie wie bo tego nie widać. Chłopacy wrócili , Tom trzymał w ręce połówkę a Nathan 4 kieliszki . Zaczęliśmy pić , chłopaki nie przyzwyczajeni trochę a nawet bardzo się wstawili , tak jak my . Weseli śmialiśmy się i wygłupialiśmy się aż przyszedł do nas Max :
-Zbieramy się . Tamci dwaj już śpią w aucie wy też już chodźcie - powiedział i pomagał iść Tomowi oraz Nathanowi . Ja i Kasia szłyśmy zygzakiem trzymając się na wzajem . Wyszliśmy na parking , zapakowaliśmy się z trudem do auta i odjechaliśmy . Max "wyładował" Jaya oraz Sive i położył ich na kanapie w salonie a raczej tylko Sive bo Jay wolał dywan . Ja i Nath poszliśmy chichocząc nie wiadomo z czego do pokoju tak samo jak Kasia i Tom . Weszliśmy do pokoju a gdy zamknęliśmy drzwi zobaczyłam.....   


 No nareszcie jest ! Nie mogłam go napisać jakoś .... ;d Dziś (po raz kolejny) dla mojej Martynki i Niegrzecznego Aniołka ;*** A teraz odpowiem na twoje pytanie : jestem 97 rocznik a włosy Kasi wyglądają mniej więcej tak (tylko trochę jaśniejsze ale nie było takich na necie) :
     Kocham was dziewczyny ;**** <3333 i przepraszam że tak rzadko i krótko pisze ale nie mam czasu bo pogoda kusi żeby wyjść ;p 
Kasia :)               

4 komentarze:

  1. Ojejciu :D
    Supcio rozdział :***
    Dziękuję za deda :D
    Loffciam cie kobieto :*********
    A ja jestem z 98 :D
    Już 3 dedykacja!!!
    I nie martw się- każdego teraz ciągnie na pole :D
    CAŁUSKI :***

    Niegrzeczny Aniołek :***

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też jestem z 97 rocznika
    i rozdział wyśmienity
    czekam na następny
    i jestem ciekawa co zobaczyła?

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaajeebistyy!
    Co zobaczyć? Co zobaczyć? Co zobaczyć?
    No dobra.
    Teraz wykazałam się moją głupotą pisząc "zobaczyć", ale OK.
    Nie wiedziałam jak napisać. :p
    No dobra, wiem, jestem głupia. xD
    Ja nie być dobra w polski.
    Dobra, to już było dla jaj.
    Niezły trik z tą wódką. xD
    Ogólnie rozdział mi się baaaaaaardzo podoba. :D
    Przesyłam wenę i pozdrowienia. :)
    Paa. :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurde ludzie!!
    Dalibyście jakiego komentarza na bloga kurna
    Palców sobie nie połamiecie
    Ani mózg wam sie nie zużyje :p
    Trzymta mnie bo zapierdole :**
    NIe no zartowłam :D
    Ale moglibyście pogratulowac dziewczynie świetnego bloga Dziewucha sie stara, a wy kurde żadnej pochwałki :D:D
    Nie no nie wytrzymam :D
    Kocham cie kobieto po prostu :D:D
    Jeszcze raz dzięki za deda i odpowiedzi na pytania :D
    HURRRAAA!!!
    NIedługo 17 000 wejść!!
    Kurde no masz dziewczyno talent :DD
    EEj a może to czytaja nie tylko dziewczyny??
    Może jakie fajne ciacha ??
    NO dobla ja kończę, bo ide lulu :DD

    Niegrzeczny Aniołek :***

    :D:D

    OdpowiedzUsuń