wtorek, 1 maja 2012

Rozdział 47 ; >

Obudziły mnie promienie słońca . Otworzyłem oczy i spojrzałem na Kasie , słodko spała wtulona we mnie . Przyjrzałem jej się . Miła siniaka na ręce , obdarte łokcie i ślady bransoletek od kajdanek na nadgarstkach . Nienawidziłem Nicki z całego serca za to co jej zrobiła , nie rozumiem jak można zrobić coś takiego nawet jeśli to z zazdrości . Przypomniało mi się co powiedziała Nicki :

"Bo ty kochasz ją a nie mnie . Jesteś z nią szczęśliwy , bardziej niż byłeś kiedykolwiek ze mną"

To była prawda Nicki była zazdrosna o każdą dziewczynę z jaką przebywałem , nie ważne że była 20 lat starsza albo zamężna czy była lesbijką . Jeśli była dziewczyną to na pewno chciała się do mnie dobrać a ja się dawałem , tak mi zawsze mówiła . Moje rozmyślania przerwała mi Kasia , która poruszyła się lekko i cicho jęknęła . Popatrzyła na mnie swoimi zielonymi oczami i uśmiechnęła się :
-Nie śpisz ? - spytała i przytuliła mnie mocniej 
-Nie , pilnuję cie . Teraz nie uwolnisz się ode mnie - powiedziałem i pocałowałem ją w czoło 
-Nie miałam zamiaru się od ciebie uwalniać - powiedziała i znowu się uśmiechnęła 
Przekręciliśmy się . Pochyliłem się nad nią i wpiłem się w jej usta . Całowaliśmy się chwilę , potem zacząłem całować ją tam gdzie miała ślady po porwaniu . Kiedy już wycałowałem ją wszędzie podniosłem się i położyłem obok Kasi :
-Kocham cie i nigdy nie wybaczę sobie tego co się stało - powiedziałem i posmutniałem
-Tom , nie mów tak . To nie twoja wina , że mnie porwała nie możesz się o to obwiniać - powiedziała i chciała coś dodać ale jej przerwałem :
-Tak właściwie to jest po części moja wina - powiedziałem cicho a Kasia spojrzała na mnie podejrzliwie 
-Dziewczyna która cie porwała to Nicki . Moja była - ostatnie dwa słowa powiedziałem ze złością . Kasia usiadła na łóżku i popatrzyła na mnie zszokowana :
-To znaczy , że ona mnie porwała z zazdrości ? - spytała a ja kiwnąłem głową . Dziewczyna schowała twarz w dłoniach . Pociągnąłem ją za łokieć tak żeby położyła się obok mnie . Pogłaskałem ją po twarzy :
-Nie rozmawiajmy o tym . Stało się , pójdziemy na komisariat wszystko im wyjaśnisz , Nicki zamkną a my dalej będziemy razem . Szczęśliwi .... - powiedziałem i znowu wpiłem się w jej usta .

 
                                           ~ Opowiada Martyna ( w tym samym czasie ) ~

Obudził mnie dźwięk przewracanego krzesła i przekleństwo Nathana :
-Cholera jasna ! - powiedział i zaczął skakać na jednej nodze trzymając się za małego palca u nogi
-Co ty robisz ? - spytałam ze śmiechem 
-Chciałem przejść do cichu po pokoju żeby cie nie obudzić ale zapatrzyłem się na ciebie i walnąłem nogą w krzesło - odpowiedział a ja zaczęłam się z niego śmiać . Stanął na obydwóch nogach i spojrzał na mnie z miną "Are you fuck kidding me ? " Po chwili uśmiechnął się chytrze :
-Taka jesteś ? Zobaczymy ! - powiedział i rzucił się na mnie . Zaczął mnie łaskotać oczywiście a ja zaczęłam się niemiłosiernie śmiać . Wkurzyłam się , siadłam na Nathanie i zaczęłam mu czochrać grzywkę . W tej chwili do pokoju otwarły się z hukiem i stanął w nich wkurzony , trzymający pistolet na wodę , uwalony w czymś niebieskim Max . Na głowie miał brokat a do swojego tatuażu który przedstawiał róże miał dorysowany pisakiem wazon . Jak go zobaczyliśmy padaliśmy ze śmiechu . Chłopak popatrzył na nas wkurzony :
-Czyli to wy tak ? ! - krzyknął i nie czekając na odpowiedź wszedł do pokoju i zaczął nas lać wodą . Popatrzyliśmy na niego jak na idiotę :
-To nie my ! - krzyknęliśmy i Max przestał nas oblewać , spojrzał na nas zdezorientowany :
-Jak nie wy to kto ? - spytał unosząc brokatową brew
-Nie wiem pewnie Jay i Siva bo raczej wątpię żeby to zrobili Tom i Kasia - powiedział Nathan zdejmując mokrą koszulkę 
-A to przepraszam - powiedział czerwony i wybiegł z pokoju . Popatrzyłam na Natha :
-Chodź do Kasi i Toma , bierzemy węża ogrodowego i idziemy ich wszystkich oblać - powiedziałam a chłopak kiwnął z uśmiechem głową . Założyliśmy stroje kąpielowe i poszliśmy do Kasi i Toma . Przedstawiliśmy im plan na który oni ze śmiechem się zgodzili . Również się przebrali i wszyscy uzbrojeni na wszelki wypadek z butelki z wodą  zeszliśmy na dół .....

Taki trochę kijowy i krótki ale jest xd Przepraszam was ale to przez to że mam dziś urodziny i trochę mnie ten fakt rozprasza <lol2> Dziś dla mojej Martynki za te jej życzenia który mi z 10 minut składała i za wczorajszy wypad xd Kocham was ! ;******* <3333333
Kasia :)   

9 komentarzy:

  1. Świetny rozdział :)

    100 lat i wszystkiego najlepszego !

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mów ,że ten rozdział był kijowy...
    Bo tak nie jest :D
    Max umaziany niebieską mazią,
    z brokatem na głowie,
    i dorysowanym wazonem :D
    hahahahaha
    śmingus-dyngus?
    Szybciutko pisiaj nexta :**

    WSZYSTKIEGO NAJLEPSIEJSZEGO!!! :***
    ZDROWIA, SZCZĘŚCIA I SŁODYCZY
    ,NIEGRZECZNY ANIOŁEK KASI ŻYCZY :*****


    Niegrzeczny Aniołek :***

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. zaiste . po prostu zaiste . ;]
    jak do cb wpadne na te urodziny to zaraz rozproszenie minie . ;>
    Max uwalony . :D
    hahahah . xd
    Kaśka i mam na cb tajocha . xdd

    Martyna / ktosiuwna . ;>

    OdpowiedzUsuń
  5. To wszystkiego naj naj najlepszego Kochanie ;*
    A rozdział cudowny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego naaajlepszego ! *.*
    Życzę Ci, żebyś dalej pisała tak zajebiste rozdziały !
    Żeby spełniły się twoje najskrytsze marzenia !
    Booski rozdział ! *.*
    Jak go czytałam to uśmiechałam sie jak idiotka do monitora xD
    Wszystkiego najlepszego ! ;**

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego kochana !!! <333 ;***
    Spełnienia marzeń ;* ;]

    Rozdział jest rewelacyjny ! <3
    Pisz mi tutaj szybciuteńko next !!! ;D
    Buziaki ;* ;* ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Rozdział wspaniały
    A co do urodzin to życzę ci byś poznała The Wanted ;D
    I ogółem wszystkiego naj!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Daj next. Dzisiaj nie mam czasu pisać zajebistego komentarza... :<
    Głowa mnie boli.
    Rozdział taki, że ożeszkurwajapierdolezajebistość!
    Jaram się, jaram się. :)
    Ostatnio mam fazę na UKRYTE POLSKIE SŁOWA. xDD
    Łyżwiarz wie, że kotek odkopał prezent!
    Szli z garem!
    Zapiłam z ekipą!
    On ma dziidę!
    Szara morda zniszczył klopa!
    Osiem zapałek...
    Żule w taxi, sezamki!
    Kancelaria, kancelaria...
    Młody sam wie, normaalnie.

    OdpowiedzUsuń