poniedziałek, 5 marca 2012

Przepraszam was . :c

 Niestety nie mam już chęci ani czasu na pisanie kolejnych rozdziałów . Wiem , że jestem straszną egoistką , ale po prostu znudziło mi się . :/ 
Ale tak z drugiej strony nie chcę go tak zostawiać , więc postanowiłam , że dalszą część opowiadania będzie pisała moja przyjaciółka Kasia , która występuje w tym opowiadaniu pod takim samym imieniem . ;D
Na początek spróbuje napisać jeden rozdział , a jak jej się nie uda too .. Ja już pomyślę co dalej zrobić . ;]
Mam nadzieję , że jej się uda i jej nowy rozdział was zaskoczy , rozbawi , zadowoli itp. , ponieważ ona jest bardzo śmiechowatą osobą . xdd
Bardzo chcę podziękować wszystkim czytelnikom , za to , że tak długo ze mną wytrwaliście . ;>
Mam nadzieję , że jakoś przeżyjecie . ;p 
Może kiedyś wrócę i napiszę jedną , lub dwie notki gościnnie . ^.^ 
Do zobaczenia . ♥ 

8 komentarzy:

  1. Buuu, szkoda, że nie będziesz pisać ;(
    No ale nic na siłę. Będę czekać na nowy rozdział ;****

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda... czytam Twoje opowiadanie od początku i bardzo mi się podoba BARDZO... ale na siłe przecież nic nie można. Ale mimi wszystko czekam na kolejny rozdział :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda .. też zrezygnowałam i nie wiem czy jeszcze wróce. ;d
    A ty będziesz wracać ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli Kasi się nie uda to wrócę , ale będę rzadko pisać . ;)

      Usuń
  4. Uuuuch, ja też będę płakusiać :(
    z niecierpliwością czekam na kolejny rozdział ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. :( no trudno
    czekam na następne rozdziały

    OdpowiedzUsuń