piątek, 6 kwietnia 2012

Rozdział 34 ; >

                                                     ~ W tym samym czasie u Kasi ~

Kiedy tylko weszliśmy do pokoju Tom zamknął drzwi na klucz, zarzucił mnie sobie na plecy i zaczął nieść w kierunku łóżka. Ja oczywiście zaczęłam się śmiać, zawsze gdy ktoś mi tak robi śmieje się tak,że nie mogę przestać. Tom ubawiony położył mnie w końcu na łóżku :
-Kocham twój śmiech ! Strasznie się za nim stęskniłem - powiedział i uśmiechnął się słodko
-Za moim śmiechem ? Czyli za mną nie ? - powiedziałam i zrobiłam minę w stylu " i ty jeszcze śmiesz mnie dotykać ? " .On zaśmiał się tylko i zaczął mnie całować po szyi mówiąc :
-Oczywiście , że za tobą.Ale ja uwielbiam twój śmiech a stęskniłem się za wszystkim co jest związane z tobą - powiedziawszy to ściągnął mi jednym szybkim ruchem bluzkę.Uśmiechnęłam się :
- Rozumiem , że stęskniłeś się głównie za tym ? - powiedziałam i odpłaciłam mu się tym samym.
-Nie tylko za tym - Tom się oburzył - ale za tym też - uśmiechnął się i zaczął mnie rozbierać. Kiedy leżałam naga popatrzył na mnie i zaczął mnie całować jeszcze namiętniej . Potem ja rozebrałam jego. Po godzinie pieszczot zasnęłam wtulona w mojego wariata .


                                                        ~Wracamy do Martyny ~

Obudziłam się rano w objęciach Nathana . Leżałam na prawym boku a on za mną obejmując mnie w tali. Chciałam wstać do łazienki więc powoli odsunęłam rękę Natha ale kiedy wstawałam poczułam , że ktoś łapie mnie za nadgarstek i ciągnie z powrotem do łóżka.
-Gdzie uciekasz ? Dopiero co do mnie przyjechałaś - powiedział i ugryzł mnie delikatnie w ucho.
-Uciekam do łazienki - powiedziałam psując romantyczną atmosferę ( xd ) . Nathan zaśmiał się i puścił mnie mówiąc :
-Trzeba było tak od razu . Idź, ja sobie popacze - uśmiechnął się chytrze i uniósł brwi. Wystawiłam mu język i poszłam do łazienki . Po drodze wzięłam sobie bieliznę żeby nie paradować nago po pokoju w końcu ktoś mógłby wejść. Co z tego ,że drzwi są zamknięte nie wiadomo co oni wymyślą.
Wykonałam poranną toaletę i wróciłam do Natha . Chłopak stał w samych bokserkach i patrzył przez okno. Podeszłam do niego na paluszkach żeby go przestraszyć ale to on przestraszył mnie. Zanim go dotknęłam on odwrócił się gwałtownie i wziął mnie na ręce . Zaczęłam się śmiać.Nathan położył mnie na łóżku i zaczął łaskotać.śmiałam się nie miłosiernie dopóki nie usłyszeliśmy jak ktoś puka do drzwi :
-Ej ! Bądźcie ciszej bo nie wytrzymiem ! Jak nie Tom i Kasia w nocy to teraz wy ! - krzyknął Max i zszedł głośno tupiąc po schodach. Popatrzyliśmy po sobie z Nathem i zaczęliśmy się śmiać a raczej dusić się ze śmiechu. W końcu ubrani zeszliśmy na dół. W salonie siedziała cała banda i ( co było dziwne ) w ciszy .
-Ej , co jest ? - spytał Nathan ale usłyszał tylko :
-Ciiiiiiii ! -całej piątki 
-Co wy robicie ? - tym razem ja spróbowałam ale znowu usłyszałam :
-Ciiiiii ! Posłuchajcie ! - w tym momencie zaczęłam słuchać. Na początku nie słyszałam nic szczególnego : lodówka, ruch uliczny sapanie Sivy. Popatrzyłam na Nathana , on pokręcił głową czyli też nic nie słyszał . Dopiero teraz usłyszałam :
- To ten dom na pewno ! The Wanted ! The Wanted ! The Wanted ! - popatrzyłam z przerażeniem na wszystkich. Wszyscy mieli dokładnie tak samo przerażone miny . No może z wyjątkiem Kasi , która blada jak ściana podeszła do okna po czym zemdlała.


Mam wrażenie , że te rozdziały są coraz nudniejsze ; / mam coraz mniej komentarzy i mam wrażenie że mniej osób czyta ten blog ; ( No ale mimo wszystko dodaje rozdział :) troszkę ciekawszy xd powstał dzięki "Chasing the sun" <3  dajcie znać co myślicie bo zastanawiam się nad zawieszeniem bloga ..
Kocham was rodzinko ;*****
Kasia :)     

11 komentarzy:

  1. Jest naprawdę fajnie i pisz szybko następny rozdział, bo jestem ciekawa co się wydarzy i co oni tam wyparzyli przez te okno:D

    OdpowiedzUsuń
  2. booski ! ;*
    A tylko zawieś tego bloga to zginiesz , obiecuje ! ;*
    Meeeeeeeeega ! ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  3. ja ci dam zawieszę! ja tego bloga chętnie czytam, tylko nie mam za bardzo czasu na komentarze ;) ;c

    OdpowiedzUsuń
  4. Co Ty tam mamroczesz?
    A, że będziesz dodawać więcej rozdziałów ;)
    No to ja rozumiem:]
    to dawaj szybko następny:*
    CUDOOOOO!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudo!choć mógłby być troszkę dłuższy

    Czekam na nastepny
    !!!
    Kocham ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny rozdział!
    Pisz szybko następny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super rozdział :)
    nie zawieszaj bloga !

    OdpowiedzUsuń
  8. Zarąbisty blog... Jeśli się nie mylę to jakieś napalone fanki odnalazły dom The Wanted :D Pozdrawiam i czekam na następny odcinek :** -Karina

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie są nudniejsze, tylko coraz to ciekawsze ;D ;*
    Nie zawieszaj bloga, błagam !!! ;*** Bo ja tego nie przeżyję...
    Nie ma to jak "Chasing the sun" ;) <333

    A co do rozdziału to jest świetny, po prostu brak mi słów <3 =)
    Pisz szybko kolejny !!! Bo się nie mogę doczekać ;)
    Strasznie mnie ciekawi co stało się Kasi... ? :D
    Ale długi mi komentarz wyszedł xd

    Kocham Cię <333

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie są coraz nudniejsze
    są coraz ciekawsze
    super
    pisz szybko next

    OdpowiedzUsuń