sobota, 7 kwietnia 2012

Rozdział 35 ; > !

-Kasia ! - przerażony Tom podbiegł do okna ,pod którym leżała dziewczyna.Popatrzył przerażony przez nie i szybko zasunął firankę i żaluzje przez co usłyszałam dziki okrzyk :
-No nie zasłonił okno ! To była ona ? Ta co podeszła do okna i padła ?! Tak ona ! Dobrze jej tak ! 
Tom wziął Kasię na ręce i położył na kanapie. Stał nad nią i nie wiedział na robić . Na szczęście Max pobiegł do łazienki i zmoczony zimną wodą ręcznik położył Kasi na czole . 
-Co to jest ?! - krzyknął Siva , który ukradkiem patrzył przez okno.
- Co się tam dzieje ? -spytaliśmy wszyscy równocześnie.
-Jakieś 50 dziewczyn depcze nam trawnik trzymając transparenty z jakimiś zdjęciami .... chwila - Siva tak ścisnął powieki żeby coś zobaczyć że było widać tylko dwie kreski a nie oczy. Po chwili napięcia jego oczy zrobiły się wielkie jak spody od filiżanek - O kurwa to są zdjęcia ... wasze zdjęcia - powiedział drżącym głosem patrząc najpierw na mnie i Nathana a potem na klęczącego Toma , trzymającego rękę Kasi , która właśnie się budziła.
-Ale miałam sen . Śniło mi się ,że wasz dom otoczyły dziewczyny i jak mnie zobaczyły w oknie to jedna wyciągnęła z kieszeni scyzoryk i pomachała nim w moją stronę - kiedy to powiedziała źrenice Toma powiększyły się do maksimum . Widać było , że jest wkurwiony i to bardzo . 
-To ja też im pogrożę nożem ! - krzyknął i zaczął iść w kierunku drzwi.
-Tom to nic nie da - powiedział Nathan i próbował dotknąć jego ramienia ale on gniewnie odtrącił go
-Uspokój się ! - krzyknęli Jay i Max którzy próbowali go przytrzymać. Na początku im się udawało ale wściekłość Toma była tak duża,że w końcu ich odepchnął. Nie wiedziałam co robić, dopiero po chwili coś do mnie dotarło " Kasia . Jej posłucha" pomyślałam i spojrzałam na przyjaciółkę . Ona przerażona furią Toma również na mnie spojrzała i chyba zrozumiała o czym pomyślałam :
- Tom stój proszę ! - krzyknęła i dopiero teraz Tom odwrócił się.Widać było , że nadal jest wkurzony ale teraz w jego oczach było widać żal . Kasia podbiegła do niego i mocno go przytuliła . Tom powoli się uspokajał a reszta rozsiadła się w salonie żeby przeprowadzić naradę .
-Dobra.Pierwszy raz się spotykam z czymś takim. Ktoś ma jakieś pomysły ?- spytał Jay 
Rozejrzałam się po zgromadzonych. Zobaczyłam jak Kasia siedzi Tomowi na kolanach i próbuje coś wykminić. Jay i Max drapią się po głowach. Nathan obejmujący mnie ramieniem patrzy na Sive który obserwuje, ze swojego " punktu obserwacyjnego ", sytuację na zewnątrz.
-Zadzwońmy na policję - palnęłam co pierwsze na myśl przyszło.Wszyscy spojrzeli na mnie. 
-Świetny pomysł ! - krzyknęli wszyscy chłopacy 
-Serio ? -spytałam z niedowierzeniem - I co im powiecie ? Dzień dobry mówi Max z The Wanted . Mam sprawę. Przed naszym domem jest około 50 dziewczyn a jedna ma scyzoryk . Zróbcie coś- powiedziałam i popatrzyłam na nich jak na idiotów ale Max już wybierał numer.Popatrzył na mnie :
-Ma ktoś lepszy pomysł ? - Jay popatrzył po zgromadzonych.Nikt się nie odezwał - Tak myślałem.
Podczas gdy Max rozmawiał z policjantem Nathan postanowił trochę rozluźnić atmosferę :
- To co robimy jak to oblężenie się skończy ? -spytał i popatrzył na Toma który od razu podchwycił temat :
-Może pokażemy dziewczyną Londyn ? Tylko .... przebierzemy się jakoś - powiedział z uśmiechem.
-Świetny pomysł jestem za ! - powiedziałam i wszyscy popatrzyliśmy na Kasie.Wyglądała jakby nic do niej nie docierało po chwili kiwnęła głową i powiedziała : Założę twoją bluzę z kapturem Tom . Wszyscy zaczęli się śmiać. Przerwał nam Siva który oznajmił :
-Droga wolna ! Wszystkie dzikie fanki zniknęły.Idźcie odreagować ! - uśmiechnął się radośnie . 
Wszyscy rozeszli się do pokoi żeby jakoś zmienić swój wygląd .

Dziękuje wam za wszystkie miłe komentarze :) to mnie zmotywowało i jest rozdział ;p następny dopiero we wtorek bo jadę na wieś a tam nie ma internetu xd
Rozdział specjalnie dla Datura Purple Queen ;*** 
Kocham was <3
Kasia ;)
     

5 komentarzy:

  1. O Kochanie dziękuję Ci:****
    Cudowny rozdział :)
    Zastanawiam się, co w końcu Max powiedział tej policji... musieli się zdziwić ;]
    Czekam z niecierpliwością na kolejny oszałamiający rozdział ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny <333
    Czekam na next :D

    Kocham Cię <333

    OdpowiedzUsuń
  3. Super rozdział :)
    dzieje się

    OdpowiedzUsuń
  4. Zarąbisty rozdział <333

    Czekam na next :D

    Dzięki temu blogowi zdecydowałam napisać do Nathana:D

    I mi odp!!! Wielkie dzięki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. fantastyczny <33
    czekam na next :D

    OdpowiedzUsuń